ALMERE REGATTA

Inschrijving geopend

ALMERE- De inschrijving voor de Almere Regatta 2017 op 20 en 21 mei is geopend. Je kunt inschrijven voor up-down wedstrijden in de ORC 1 t/m 4, ORC-Sportbotenklasse, J-109, J-80, Pulse 600 en Kwarttonners.

Wil je Langebaanwedstrijd varen, dan is dit mogelijk in de SW-klasse en de X-Yachts Family Class.Tijdens de Almere Regatta wordt er ook weer gestreden om de  X-Yachts Holland Cup. De wedstrijden in de ORC en bij de Kwarttonners tellen mee voor hun overall kampioenschap 2017. De wedstrijden in de Pulse 600 tellen mee voor de 2017 PULSE TOUR. Op de up-down banen worden vier wedstrijden per dag gevaren. De Notice of Race en Banenkaarten worden binnenkort gepubliceerd.
Waar kunnen de deelnemers nog meer op rekenen: professionele wedstrijdorganisatie, gratis ligplaatsen gedurende 5 nachten (incl. de wedstrijddagen), gratis kranen (mits voor 15 mei ingeschreven), een feestavond met live muziek.

naamloos naamloos