YSY Ronde om Noord-Holland sportieve uitdaging

Pleziertocht of uitputtingsslag

LELYSTAD- Voor de 27e keer organiseert de YSY - Yachtclub Seaport Ymuiden de YSY Ronde om Noord-Holland. 16 en 17 juni. Bij mooi weer een pleziertocht, maar als de weergoden tegenwerken een uitputtingsslag. Een sportieve uitdaging.

Op 16 juni gaat het weer los vanuit Lelystad over het zoete water van het Marker- en IJsselmeer en bij Kornwerd de sluizen door het zoute water van de Wadden- en Noordzee op en door naar IJmuiden waar je ergens op de 17e aankomt. Een hele klus. Met mooi weer genieten, met slecht weer is het een ware uitputtingsslag. Maar dan heb je ook wat. Je kunt dan namelijk de YSY Ronde om Noord-Holland op je zeilpalmares bijschrijven.

En, niet alleen de zeilprestatie telt; de hele happening, het hele evenement zal je nog lang bijblijven. En dat komt niet alleen door het herinneringsplaatje dat elke deelnemer ontvangt. Of door het shirt, of de goody bag. Het is het samen varen, al die schepen tegelijk op het water. Waar er 2 boten zijn is er een wedstrijd. Niet alleen de doorgewinterde wedstrijdzeilers krijgen waar voor hun geld, maar ook de beginners, de kleinere boten.

Inschrijven voor dit spannende maar steeds gezellige zeilevenement kan nog steeds. En tot en met 15 mei voor het gereduceerde tarief van € 140,00 per boot.

Ga naar www.ysyrondeomnoordholland.nl (http://www.ysyrondeomnoordholland.nl). Schrijf je in! Hoe meer schepen, hoe meer gezelligheid op het water, hoe meer avontuur, hoe meer sterke verhalen voor de rest van je leven!

Voor vragen en/of opmerkingen kun je mailen naar ronde@ysy.nl, of neem contact op met de voorzitter van de YSY Ronde om Noord-Holland: J. Fredriks, 06-46710731 of mail: rnhvoorzitter@ysy.nl.

4190620_1564320 4190620_1564320