Win eerstedagenvelop van Sail Den Helder

En geef je op voor de gratis Watersport-TV Nieuwsbrief

DEN HELDER- Van 29 juni tot en met 2 juli is Den Helder de tijdelijke thuishaven voor menig Tallship, driemaster, marineschip en ander varend erfgoed tijdens Sail Den Helder. Voor dit nautische evenement van Nederland ontwierp PostNL twee postzegels en de Nederlandse Vereniging van Postzegelhandelaren (NVPH) ontwierp een speciale eerstedagenvelop. Watersport-TV mag vijf eerstedagenveloppen verloten!

De Nederlandse Vereniging van Postzegelhandelaren, in 1928 opgericht, geeft jaarlijks zo’n twintig verschillende eerstedagenveloppen uit. Wil je kans maken op de Sail Den Helder uitvoering, geef je dan op voor de gratis Watersport-TV Nieuwsbrief. Die verschijnt iedere donderdag met het belangrijkste watersportnieuws, leuke tips, interviews etc. We mogen onder nieuwe en bestaande abonnees vijf eerstedagenveloppen verloten. De winnaars krijgen de envelop thuis gestuurd!

Geef je op voor onze nieuwsbrief en klik Hier! (https://www.watersport-tv.nl/ml-31400-0/nieuwsbrief).

Honderden iconische schepen doen van 29 juni tot en met 2 juli de haven van Den Helder aan. De dagen vallen samen met de Marinedagen. Naast de karakteristieke en nostalgische Tallships – 42 stuks – liggen er ook moderne marineschepen. De start op 29 juni wordt gekenmerkt door de binnenkomst van de gehele vloot van dit evenement die gezamenlijk de haven binnenvaren. Gedurende de daaropvolgende dagen krijgen bezoekers de kans om de schepen ook van binnen te bewonderen.

unnamed-4 unnamed-4