Noordzee Club neemt SW-systeem over

Verbondsbezems en jaarprijzen uitgereikt

SCHEVENINGEN- Tijdens de Dag van het wedstrijdzeilen, afgelopen zaterdag in Scheveningen werd door de leden van de Noordzee Club terug geblikt op het afgelopen zeilseizoen door het uitreiken van de Verbondsbezems en jaarprijzen. Daarnaast vond de overdracht plaats van het zogenaamde SW-systeem dat de NZC vanaf nu zal gaan beheren.

Ruim 25 jaar was Hans Colenbrander de drijvende kracht achter het SW-systeem dat door veel verenigingen wordt gebruikt voor het organiseren van handicap zeilwedstrijden. Voor Hans, eigenaar van SailSupport, is het tijd om het stokje over te dragen en dat heeft hij aan de Noordzee Club gedaan. Bedoeling is dat de software van de SW wordt geïntegreerd in de site van de NZC.

Naast de officiële SW overdracht vond de uitreiking plaats van de Verbondsbezems en Jaarprijzen. Klik Hier! (http://www.noordzeeclub.nl/nieuws-items/jaarprijzen-2023/) voor de winnaars.

Afbeelding 35 Afbeelding 35
Afbeelding 33 Afbeelding 33