AMSTERDAM - Voor bootbezitters die het hele jaar door willen genieten van zorgeloos eigenaarschap, biedt Professional Yacht Care (https://www.professionalyachtcare.com/offerte-aanvraag?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8uSlqbD9hAMVewUGAB2YlgNXEAAYASAAEgJLHPD_BwE) een uitgebreid cosmetisch jachtmanagementprogramma aan. Het nieuwe Season CARE-abonnement is hier een onderdeel van.
Het hoofddoel van Professional Yacht Care is om boot- en jachteigenaren te ondersteunen en daarmee het vaarplezier te verhogen of te verlengen. De zorg voor de boot mag geen reden meer zijn om de boot te (moeten/willen) verkopen omdat het fysiek te zwaar wordt of omdat er simpelweg niet voldoende tijd is om de boot zelf mooi te houden. Het streven is om eigenaren dus langer van hun bezit te laten genieten.
Als onderdeel van het year-round programma wordt tijdens de winterstallingsperiode de boot volledig gereinigd, gepolijst en voorzien van een beschermende was- of keramische coating. Daarnaast omvat het programma ook teakreiniging, antifouling, spotrepair en alle andere noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden.
Verzorgde boot
”In het voorjaar gaat de boot klaar en gepoetst het water weer in. Met Professional Yacht Care als partner is de eigenaar year-round verzekerd van een zorgeloos bootbezit,” benadrukt Matthijs Kat, eigenaar voor Professional Yacht Care. “Gedurende het seizoen zorgen wij wekelijks/maandelijks voor het mooi houden van de boot. De eigenaar kan daardoor bij aankomst met bijvoorbeeld familie, vrienden of gasten, direct van de verzorgde boot genieten. Zonder zelf eerst nog aan het werk te moeten dus”, voegt Matthijs Kat nog toe.
Met deze service richt Professional Yacht Care zich voornamelijk op jachten van 10-20 meter. In deze lengtes is het zelf-doen al snel te veel. Dus, of het nu gaat om het onderhoud tijdens de winterstalling of het mooi houden van uw boot of jacht gedurende het vaarseizoen, Professional Yacht Care staat klaar om te ondersteunen met hoogwaardige diensten en expertise. “In het seizoen naar wens alvast de koelkast te vullen, de boot naar een ander vaargebied brengen of een lijnencheck te doen na een storm? Dat kan naar wens allemaal in het abonnement worden opgenomen”, aldus Matthijs Kat.
Voor meer informatie neem contact op met Matthijs Kat via 085-8640063 of stuur een e-mail naar info@professionalyachtcare.com (mailto:info@professionalyachtcare.com).
Foto Fjord Yachts
(Advertorial)