Nederlandse Jachtbouw Industrie (NJI) introduceert vernieuwde Jachtbouw.nl en MijnNJI.nl

Efficiënt beheer en publicatie van aanbod

NIEUWEGEIN– De Nederlandse Jachtbouw Industrie (NJI) heeft een compleet nieuwe website. Jachtbouw.nl (http://Jachtbouw.nl) is ontworpen om de leden van NJI in staat te stellen hun botenaanbod en -diensten eenvoudig online te beheren en te publiceren. De ontwikkeling van deze innovatieve platformen, Jachtbouw.nl en de speciaal voor leden gecreëerde portal MijnNJI.nl, is gerealiseerd door Arimpex Media Services.

Via MijnNJI.nl kunnen de inmiddels 260 NJI-leden hun aanbod direct online zetten, op hun eigen websites plaatsen en automatisch doorlinken naar Jachtbouw.nl, het botenadvertentieplatform Obato.nl (http://Obato.nl) en naar andere bekende advertentiesites zoals Marktplaats.nl. Via de Nautix interface kunnen advertenties desgewenst ook met één simpele muisklik worden doorgeplaatst naar belangrijke internationale botenadvertentiesites als boat24.com (CH),Yachtall.com (D) en sinds kort ook Rightboat.com (GB). Deze nieuwe functies zijn ontworpen om de zichtbaarheid van het aanbod te vergroten en de verkoopprocessen te versnellen.

Presentatie aan de leden

Tijdens een informatief webinar presenteerden Gerwin Klok (NJI), samen met Bram de Later (Obato.nl) en Paul van de Kamer, (Arimpex Media Services), de uitgebreide mogelijkheden van de nieuwe platformen. De presentatie benadrukte de eenvoudige en efficiënte gebruikservaring van MijnNJI.nl, waarbij gebruiksvriendelijkheid voorop staat.

Obato.nl de Nederlandse botensite

Obato.nl is het toonaangevende Nederlandse advertentieplatform speciaal gericht op de botenhandel. Het platform biedt een uitgebreide en gebruiksvriendelijke marktplaats waar zowel bedrijven als particulieren hun boten kunnen kopen en verkopen. Met een breed scala aan advertenties en een grote gebruikersbasis, vormt Obato.nl een essentiële schakel voor iedereen die actief is in de botenhandel.

Veranderende markt

Na een turbulente periode, gekenmerkt door de overnames van diverse boten advertentieplatformen door buitenlandse partijen, heeft NJI besloten te kiezen voor Obato.nl, ondersteund door Arimpex Media Services. Arimpex is een stabiele en vertrouwde IT-partner met een bewezen internetplatform dat al jarenlang uitstekende diensten levert en de botenbranche van binnen en van buiten kent. In tegenstelling tot nieuwe spelers die nog aan hun platforms moeten bouwen, biedt Arimpex direct een bewezen solide en betrouwbare oplossing. Daarom kiest NJI voor haar leden de meest effectieve en efficiënte weg.

Voordelen voor NJI-leden

Vanaf vandaag kunnen alle NJI-leden gebruikmaken van MijnNJI.nl, waardoor ze hun verkoopactiviteiten kunnen optimaliseren en hun bereik aanzienlijk kunnen vergroten. De integratie met verschillende platforms zorgt ervoor dat leden hun botenaanbod met slechts enkele klikken breed kunnen verspreiden, wat een positieve invloed zal hebben op hun verkoopresultaten.

Voor meer informatie over de nieuwe website Jachtbouw.nl en de portal MijnNJI.nl, bezoek www.jachtbouw.nl of neem contact op met het NJI-secretariaat.

Contactinformatie: Nederlandse Jachtbouw Industrie (NJI) E-mail: info@jachtbouw.nl  (mailto:info@jachtbouw.nl ). Telefoon: +31 (0)30 605 33 44. Website: www.jachtbouw.nl (http://www.jachtbouw.nl)

De Nederlandse Jachtbouw Industrie (NJI) is de brancheorganisatie voor de jachtwerven en jachtservice bedrijven in Nederland en onderdeel van Koninklijke Metaalunie, de grote ondernemersorganisatie voor de MKB Metaal en Techniek. NJI zet zich in voor de belangen van haar leden en stimuleert innovatie, duurzaamheid en groei binnen de sector.

Scherm­afbeelding 2024-07-01 om 06.35.20 Scherm­afbeelding 2024-07-01 om 06.35.20
Scherm­afbeelding 2024-07-01 om 06.36.02 Scherm­afbeelding 2024-07-01 om 06.36.02
Afbeelding 481 Afbeelding 481
Afbeelding 136 Afbeelding 136