Het SKS-kampioenschap start in Grou

Volg de wedstrijden live via Watersport-TV en Omrop Fryslân

GROU- Zaterdag 3 augustus begint in Grou het jaarlijkse SKS kampioenschap. En ook deze editie hoef je als kijker van Watersport-TV niets te missen, want we zenden alle wedstrijden live uit.

Sinds 2017 hebben wij een exclusieve samenwerking met Omrop Fryslan. Het SKS-kampioenschap is een rondreizend zeilcircus. De wedstrijden vinden op verschillende locaties plaats en het is zeker de moeite waard om een keer richting waterkant te gaan om het spektakel van dichtbij te volgen. En lukt dit niet, dan kun je alle races via Watersport-TV thuis, op je werk of op je boot volgen. Hoe leuk is dat. In principe start de live uitzending op de zeildagen rond 14.00 uur.

Dit is het wedstrijdschema SKS-Kampioenschap 2024:

Za 3 augustus – Grou
Ma 5 augustus – De Veenhoop
Di 6 augustus – Earnewâld
Wo 7 augustus – Terherne (let op start 15.15 uur)
Do 8 augustus- Langweer
Vr 9 augustus – Elahuizen
Za 10 augustus – Stavoren
Ma 12 augustus – Woudsend
Wo 14 augustus – Lemmer 1
Do 15 augustus- Lemmer 2
Vr 16 augustus – Sneek