SKS Skûtsjesilen in Lemmer live op Watersport-TV

LEMMER- De strijd om het SKS kampioenschap Skûtsjesilen wordt vanmiddag net als gistermiddag vervolgd in Lemmer. En ook nu kun je de gehele wedstrijd live volgen op Watersport-TV (https://www.watersport-tv.nl/pg-31400-7-121586/pagina/skutsjesilen_live_en_video39s.html). Vanaf 13.45 uur start de uitzending die we uitzenden in samenwerking met Omrop Fryslan.

Het is leuk om te zien dat de wedstrijden via Watersport-TV met veel enthousiasme worden gevolgd. Duizenden zeilliefhebbers zitten op de wedstrijddagen aan de laptop gekluisterd of volgen het kampioenschap via de smartphone. Compliment aan Omrop Fryslan dat de wedstrijden prachtig in beeld brengt en voorziet van deskundig commentaar. Zeilen geen kijksport...het skûtsjesilen is het op deze manier wel.

Vrijdag is de finale van het SKS kampioenschap op het Sneekermeer. Ook deze wedstrijd zenden we live uit vanaf 13.45 uur.

Scherm­afbeelding 2024-08-13 om 12.08.26 Scherm­afbeelding 2024-08-13 om 12.08.26