Vloggende Bestemming viert eerste lustrum

Kees: ''ik had nooit kunnen dromen dat dit mijn werk zou worden''

DORDRECHT- Vijf jaar geleden startte Kees Aantjes met de Vloggende bestemming en sindsdien zijn de avonturen exclusief te volgen op Watersport-TV. Kees en zijn vader Theo zijn inmiddels bekende gezichten, met meer dan 45.000 volgers op YouTube. De vlogs zijn al ruim 13 miljoen keer bekeken!

’’Ik had 5 jaar geleden nooit durven dromen dat het nu mijn werk is om mijn volgers mee te nemen in mijn avontuurlijke bestaan. De afgelopen 5 jaar is er zo ontzettend veel veranderd in mijn leven. Je zou het een dollemansrit in een achtbaan kunnen noemen en ik heb mijn volgers meegenomen in mijn karretje. Na bijna 350 afleveringen te hebben gemaakt heb ik er nog steeds heel veel plezier in. Dit past zo ontzettend bij mij, want ik kan nog veel meer creativiteit in mijn vlogs kwijt dan toen ik nog cameraman was bij televisie.

En ja ik heb ook mijn dagen dat ik denk ik kap ermee, de koek is op. Ik stop heel veel tijd en energie in ‘De Vloggende Bestemming’ en dat is soms best heftig, ook omdat ik nooit echt “uit” sta. Maar als ik dan bedenk dat het dan mijn werk is geworden om op reis te gaan met mijn vader en ChiKo en Trix en dat we daar heel veel mensen blij mee maken, is dat het allemaal waard.

Hoe bijzonder is het dat ik dan allemaal met mijn pa kan doen, ik realiseer me dat iedere dag steeds meer. Zolang dat allemaal nog kan genieten we daar enorm van. En hij is zeker heel belangrijk voor het succes van de vlogs! Onze rit in de achtbaan gaat weer verder! We zijn nu weer een onwijs gave reis aan het maken door bella Italië  Veel liefs van mij, mijn pa en een poot van ChiKo en Trixie.’’

3901713_989096 3901713_989096
Afbeelding 109 Afbeelding 109